вторник, 6 декември 2011 г.

Запазете спокойствие все пак залозите са за удоволствие

Понякога ми идва да счупя телевизора, а ако ми падне да счупя краката и на определен играч по макар и залога да е за мизерна сума.

Яда ми този път беше за супер интересната среща между Интер и Удинезе. Когато видях че Интер за пореден път са кекави в защита заложих на 2 гола за Удинезе при коефициент 10 !!!

След като Исла вкара за Удинезе в 73- мин стисках палци, а когато изгониха играч от Интер и отсъдиха дузпа за неговото нарушение вече потривах ръчички за печалбааааааааа.

Какво беше удивлението ми когато Ди Натале буквално изплю топката в ръцете на вратаря  - съответно отнесе такива каруцарски че целия блок си запуши ушите. В ответната атака пък дадоха дузпа за Интер и аз злорадствйки реших че поне Интер ще отмъсти за мен. Хаха - Пацини се подхлъзна и не уцели вратата. Мога да си представя какво е било на тези заложили на хикса.

Така че извода е запазете спокойствие и ако трябва дръжте валериана наблизо защото футбола е игра с много неочаквани обрати и ситуации ;-)

Няма коментари: