сряда, 16 ноември 2011 г.

Мотивацията е основен фактор и в залозите на живо

Както и в залозите преди мача, МОТИВАЦИЯТА а не толкова моментната форма и класата на един отбор често е основен фактор за това какъв залог да изберете. За пример ще ви дам 2 мача от вчера. В плейофа за класиране на Евро 2012 Ирландия прие Естония след разгромна победа 0-4 в Талин. Аз самия се подведох по скромните възможности на естонците и факта че титулярните им централни защитници бяха изгонени в прения мач и заложих преди мача на тях.


Тъй като залога беше в Betfair то по време на мача можех да направя контра залог или да взема част от печалбата след като Ирландците очаквано поведоха с 1-0, но реших че няма смисъл. Обаче за какво да се мъчат момчетата като класирането им е в кърпа вързано? Спряха да играят и борбените естонци изравниха и мача завърши 1-1 а аз си загубих паричките. Тук е момента да подчертая че е добре да се познават и треньорите. Трапатони е треньор прагматик, който няма да се хвърли да прави шоу за зрителите, а ще предпочете да си запази играчите - което беше втората ми грешка.

Друг мач от вчера Испания гостуваше на Коста Рика. очаквах че Испанците ще искат да се докажат след загубата от Англия онзи ден и ще си го изкарат на домакините, които не показват кой знае какви резултати в последно време. ДА АМА НЕ! Испанците бяха супер беззъби в атака и уязвими в защита. Явно пътуването беше изцедило силиците им и скъпоплатените звезди бяха решили да не се напрягат много много. След като треньора здраво ги нахока и пусна няколко човека които бяха по гладни за изява те поне успяха да изравнят до 2-2 в самия край на мача, което мен обаче не ме устройваше много много.


Фабрегас беше единствения на терена които според мен показа някакво желание за победа

Няма коментари: